Verzending & bezorging
Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?
In Nederland wordt je bestelling na betaling binnen 5 werkdagen bezorgd op het door jou opgegeven adres. In België is dit 6-10 werkdagen. Het pakket wordt per pakketpost of per brievenbuspost verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten kun je terugvinden op de veilingpagina. Deze staan altijd aangegeven onder het overzicht met biedingen.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.
Onze externe verkooppartners zijn zelf verantwoordelijk voor de verzending en bezorging van jouw gewonnen product. Zodra het product door de partner is verzonden ontvang je wel een track & trace mail van VakantieVeilingen. Wil je ook graag een factuur ontvangen? Dan kun je terecht bij de verkooppartner. Kijk bij 'Gewonnen veilingen' voor de contactgegevens van de verkooppartner.
Mijn pakket is niet bezorgd
Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 5 werkdagen na betaling van jouw product.
Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:
Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen.
Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:
Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik heb geen Track & Trace-code:
Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.
Naar welk adres wordt mijn bestelling verstuurd?
Via 'Gewonnen veilingen' in je account kun je het gekozen verzendadres van je bestelling zien.
Kan het bezorgadres van mijn bestelling nog gewijzigd worden?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent op het bezorgmoment, dan zal de bezorger je pakketje bij de buren of bij een servicepunt afleveren. Wanneer het bij de buren of bij een servicepunt wordt afgeleverd, word je hiervan op de hoogte gesteld door middel van een briefje. Voor brievenbuspost hoef je niet thuis te blijven.
Tip: hou de Track & Trace-mail van de vervoerder in de gaten. Hier kun je de bezorgopties nog wijzigen als dat nodig is.
Er is geen actuele informatie in mijn Track & Trace beschikbaar
Je vindt je Track & Trace-code in de mail van de vervoerder of in je account bij 'Gewonnen veilingen'. De Track & Trace-link is pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Dit kan enkele dagen duren.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Tijdens het betaal- en bestelproces kun je kiezen tussen:
- Aan huis bezorgen: deze optie is standaard beschikbaar
Meer informatie over het ophalen bij een afhaalpunt vind je hier.
In welke landen kan ik mijn gewonnen veiling laten bezorgen?
In Nederland en België.