Klantenservice

Verzending & bezorging

In Nederland wordt je bestelling na betaling binnen 5 werkdagen bezorgd op het door jou opgegeven adres. In België is dit 6-10 werkdagen. Het pakket wordt per pakketpost of per brievenbuspost verzonden.

De verzendkosten kun je terugvinden op de veilingpagina. Deze staan altijd aangegeven onder het overzicht met biedingen.

Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.

Onze externe verkooppartners zijn zelf verantwoordelijk voor de verzending en bezorging van jouw gewonnen product. Zodra het product door de partner is verzonden ontvang je wel een track & trace mail van VakantieVeilingen. Wil je ook graag een factuur ontvangen? Dan kun je terecht bij de verkooppartner. Kijk bij 'Gewonnen veilingen' voor de contactgegevens van de verkooppartner.





Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 5 werkdagen na betaling van jouw product. 


Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:

Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen. 


Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:

Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op


Ik heb geen Track & Trace-code:

Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.



Via 'Gewonnen veilingen' in je account kun je het gekozen verzendadres van je bestelling zien.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Als je niet thuis bent op het bezorgmoment, dan zal de bezorger je pakketje bij de buren of bij een servicepunt afleveren. Wanneer het bij de buren of bij een servicepunt wordt afgeleverd, word je hiervan op de hoogte gesteld door middel van een briefje. Voor brievenbuspost hoef je niet thuis te blijven. 


Tip: hou de Track & Trace-mail van de vervoerder in de gaten. Hier kun je de bezorgopties nog wijzigen als dat nodig is.

Je vindt je Track & Trace-code in de mail van de vervoerder of in je account bij 'Gewonnen veilingen'. De Track & Trace-link is pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Dit kan enkele dagen duren.

Tijdens het betaal- en bestelproces kun je kiezen tussen:

- Aan huis bezorgen: deze optie is standaard beschikbaar


Meer informatie over het ophalen bij een afhaalpunt vind je hier

In Nederland en België.

Meldingen

Om je beter en persoonlijker te helpen, maakt VakantieVeilingen.nl gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Oeps, je hebt helaas geen internetverbinding.